معجزه

در بن بست ها معجزه رخ می دهد

در بن بست ها معجزه رخ می دهد

آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۷، ۱۴:۵۴ - حسین
    عالیه

فال شمع امروز دوشنبه 7 بهمن

فال شمع امروز دوشنبه 7 بهمن

           اشکال شمع بر روی آب


 فروردین  
🕯 به اعصاب تان مسلط باشید و خود را کنترل کنید تا بتوانید موفقیت را در زندگی تان به وجود بیاورید و خود را از تمام مشکلات و سختی های زندگی رها سازید.

 اردیبهشت  
🕯 احساس نگرانی و دلشوره در زندگی تان می کنید بهتر است برای خود صدقه بدهید تا بتوانید آرامش را در وجود خود به وجود بیاورید و به خوشبختی دست بیابید.

خرداد  
🕯 شخصی به شما پیشنهاد کاری فوق‌العاده عالی را خواهد داد بهتر است قبول کنید چون برایتان موفقیت را در زندگی به وجود می آورد و شما را به خوشبختی می رساند.

 تیر  
🕯 سعی کنید هیچ گاه به دیگران در زندگی دروغ نگوید با این کار برای خود مشکلات بسیاری به وجود می آورید و خود را به نابودی و شکست در زندگی مواجه خواهید کرد.

 مرداد  
🕯 به زودی به هدف و خواسته های قلبی تان خواهید رسید و موفقیت و سربلندی را در آینده به دست می آورید که شما را به آرزوهایتان خواهد رساند.

 شهریور
🕯 سعی کنید با عجله دست به کاری نزنید که برای تان مشکلاتی به وجود می آورد و شما را به نابودی و شکست در آینده مواجه می‌کند فرد صبوری باشید تا به خوشبختی برسید.

 مهر
🕯 به زودی معاملات پولی و مالی در پیش رو دارید که برایتان موفقیت در زندگی به وجود می‌آورد که باعث می‌شود بتوانید خیلی آرامش و آسایش را در خود به وجود بیاورید.

 آبان
🕯 در موسسات معتبر بانکی سرمایه‌گذاری داشته باشید تا بتوانید سود و درآمد بسیار عالی در زندگی خود به دست بیاورید خودتان را به مقامات بالا در زندگی برسانید.

 آذر
🕯 به زودی ازدواج عاشقانه و پر شور و نشاط در پیش رو دارید که برایتان موفقیت در زندگی به وجود می‌آورد و باعث می‌شود بتوانید خیلی زود به هدف خود دست یابید.

 دی
🕯 به زودی رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید که شادمانی را در وجودتان به وجود می‌آورد و باعث می‌شود بتوانید خیلی زود به اهداف خود برسید.

 بهمن
🕯 از هوش و ذکاوت خود به خوبی استفاده کنید تا بتوانید موفقیت را در زندگی تان به دست بیاورید و خود را از تمام مشکلات زندگی رها کنید.

 اسفند

🕯 به زودی راهی سفری خوش آب و هوا خواهید شد که برایتان موفقیت و سربلندی را به وجود می‌آورد و باعث می‌شود حال و هوای تان تغییر کند و احساس خوشایندی در زندگی شما به وجود بیاید.
 

یه عروسی لاکچری و خاطره انگیز 

باغ عروسی 
تشریفات عروسی 
تشریفات مجالس  
خدمات مجالس

---------------------------

کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در آموزشگاه کامپیوتر پرتو 

کلاس آموزش فتوشاپ

کلاس های آموزش icdl

آموزشگاه طراحی سایت

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی