معجزه

در بن بست ها معجزه رخ می دهد

در بن بست ها معجزه رخ می دهد

آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۷، ۱۴:۵۴ - حسین
    عالیه

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟

تشریفات مجالس

باغ عروسی 

تشریفات عروسی

تشریفات عقد در تهران

آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ 

▫️مولتی‌ ویتامین‌‌ها برای هر کسی مناسب نیست و برخی افراد اصلا به اون نیاز ندارن، اما برای برخی گروه‌ها خوبه مثل:
 
▫️سالمندان، توانایی جذب ویتامین ب ۱۲ با افزایش سن کم میشه، افراد مسن ممکنه به کلسیم و ویتامین دی نیاز داشته باشن

▫️گیاه‌خواران، از اونجا که ویتامین ب ۱۲ فقط در غذاهای حیوانی هست، گیاه‌خواران ممکنه با کمبود کلسیم، روی (زینک)، کمبود آهن، ویتامین دی و اسیدهای چرب امگا ۳ مواجه بشن. 

▫️زنان باردار و شیرده، در دوران بارداری و شیردهی، برخی مواد مغذی برای خانم‌ها مناسبه و برخی دیگر هم برای خودشان و هم برای کودک‌شان ضرر داره، بنابراین، قبل از مصرف با پزشک مشورت کنین. 

▫️مولتی‌ ویتامین‌ میتونه برای افرادی مفید باشه که جراحی کاهش وزن انجام دادن یا رژیم غذایی کم کالری دارند‌.

 

جزئیات تزریق دوز سوم واکسن کرونا اعلام شد

تشریفات مجالس

باغ عروسی 

تشریفات عروسی

تشریفات عقد در تهران

 

جزئیات تزریق دوز سوم واکسن کرونا اعلام شد

◾️رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، در نامه‌ای به معاونین بهداشتی، برند و گروه‌های هدف دوز بوستر واکسن کرونا را اعلام کرد.

◾️گروه‌های هدف شامل کارکنان بخش بهداشت واگیر درمان و افراد با سرکوب سیستم ایمنی است و زمان دریافت دوز بوستر حداقل  ۶ ماه پس از دوز دوم است.

چرا رابطه جنسی برای برخی افراد لذت بخش نیست؟

تشریفات مجالس

باغ عروسی 

تشریفات عروسی

تشریفات عقد در تهران

 

لذت بردن جنسی برای بعضی افراد آسان و برای برخی دیگر دشوار و دست نیافتنی است. این موضوع ریشه در دوران کودکی هر شخص دارد. شناخت ما از رابطه جنسی به تصاویر ذهنی ما که به طور ناخودآگاه در زندگی کودکی ما شکل گرفته است برمی‌گردد و پدر و مادر نقش اساسی در تصویر ذهنی کودک در ارتباط با مسائل جنسی دارند.

 هرچه پدر و مادر از نقش‌های جنسی خود رضایت بیشتری داشته باشند، بهتر می‌توانند دیدگاه‌های خودشان را به فرزندان انتقال دهند.

 در دوران نوجوانی پایه‌های لذت بردن از رابطه جنسی شکل می‌گیرد. اگر نوجوان در خانواده نسبت به مردانگی یا زنانگی خودش احساس خوبی داشته باشد، در آینده نیز اعتماد به نفس لازم برای لذت بردن را خواهد داشت.

 به تمام والدین توصیه می شود با آغاز آموزش مسایل جنسی در زمان مناسب و با پاسخ دهی درست به نوجوان و برخورد صحیح با سوالات او در این رابطه سعی کنند رابطه صمیمانه ای بین خود و فرزندانشان برقرار کنند و با افزایش اعتماد به نفس به آنها کمک کنند زندگی زناشویی درخشانی در آینده داشته باشند.