معجزه

در بن بست ها معجزه رخ می دهد

در بن بست ها معجزه رخ می دهد

آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۷، ۱۴:۵۴ - حسین
    عالیه

۱۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

بهترین زمان صبحگاهی برای نوشیدن قهوه

◽️چند ساعت برای نوشیدن اولین فنجان قهوه‌تان در روز صبر کنید، تا زمانی که سطح هورمون کورتیزول در بدنتان کاهش یابد و احساس خستگی کنید.

◽️اگر ساعت ۷ صبح بیدار می‌شوید، بهترین زمان برای نوشیدن اولین فنجان قهوه در حدود ساعت ۱۰ صبح است تا بیشترین تأثیر را داشته باشد.

برای درد گردن به کدوم دکتر مراجعه کنیم؟ روی کلمه بهترین دکتر برای دیسک گردن کلیک کن تا بهت بگم 

عوارض باور نکردنی مسواک نزدن!

◽️به گزارش ساینس الرت، تحقیقات جدید در ژاپن نشان می‌‍ دهد بین بیماری لثه و زوال عقل و کوچک شدن مغز در هیپوکامپ (یک منطقه کلیدی برای حافظه که اغلب تحت تاثیر بیماری آلزایمر قرار می‌گیرد) ارتباط وجود دارد.

◽️این امر بر اهمیت بهداشت دهان و دندان برای سلامت مغز تاکید می‌کند. این یک نتیجه قابل توجه است، اما اولین بار نیست که چنین ارتباطی کشف شده است.

دوست داری یه خونه با امکانات اروپایی داشته باشی؟ پیشنهاد میکنم روی خانه هوشمند کلیک کنی 

این ویتامین باعث می‌شود کمتر عصبانی شوید!

◽️تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف اسیدهای چرب امگا ۳ ممکن است عصبانیت، پرخاشگری و طغیان‌های خشونت آمیز را کاهش دهد. اگر گاه به گاه احساس عصبانیت، تحریک پذیری یا پرخاشگری می‌کنید، امگا ۳ می تواند یک عامل مؤثر در کاهش این احساس باشد.

◽️هلت لاین، محققان دانشگاه پنسیلوانیا در جریان تحقیقات خود دریافتند که مکمل‌های معمولی امگا ۳ بدون در نظر گرفتن سن یا جنسیت، پرخاشگری را تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهند.
 

 

اگه از سر درد مداوم کلافه شدی و دنبال یه متخصص خوب هستی روی کلمه بهترین متخصص مغز و اعصاب برای سر درد کلیک کن 

این بیماری در کودکان را جدی بگیرید!

◽️رئیس انجمن علمی شنوایی‌شناسی ایران: ۱۵ درصد ورودی مغز از طریق حس شنوایی است. بنابراین شناسایی زودهنگام کم‌شنوایی و تشخیص و درمانش می‌تواند از عوارض اختلالات شناختی، توجهی و روحی روانی افراد جلوگیری کند.

◽️غربالگری شنوایی برای کودکان باید تا یک ماهگی حتما انجام شود و کسانی که ریسک بالایی داشته و عوامل خطرزا دارند؛ از جمله کسانی که در خانواده افراد مبتلا به کم شنوایی مادرزادی دارند این افراد باید حتما تا ۳ سالگی پایش شوند تا اگر کم شنوایی تاخیری هم وجود داشته باشد شناسایی شوند.

 

هوشمند سازی ساختمان چه فایده ای داره؟ اگه میخوای بدونی روی هوشمندسازی ساختمان کلیک کن 

غذاهای مختل کننده خواب

▫️برای خواب خوب باید از مصرف قهوه، چای پررنگ، کاکائو، نسکافه و ادویه جات تند پرهیز کرد.

▫️ مصرف حبوباتی نظیر لوبیا یا عدس پیش از خواب علاوه بر اختلال در خواب باعث خوابهای پریشان می‌گردد.

▫️افراد با مزاج گرم از مصرف دمنوشهایی با طبع گرم قبل از خواب خودداری کنند.

اگر دنبال هوشمند کردن خونت هستی و نمیدونی چقدر هزینه شه روی قیمت هوشمندسازی خانه کلیک کن بهت بگم 

افراد دارای ADHD زمان رو عمودی می‌بینن!

▫️اختلال کم‌توجهی-بیش‌فعالی یا نقص توجه-بیش‌فعالی، در فرهنگ عامه بیش‌فعالی و به اختصار ADHD، یک اختلال عصبی رشدی است که با اختلال عملکرد اجرایی و علائمی همچون نقص در توجه و تمرکز، بی‌احتیاطی، بیش‌فعالی و تکانشگری که فراگیر، مخرب و در عین حال برای سن فرد غیرطبیعی هستند مشخص می‌شود
 

برای درد گردن به کدوم دکتر مراجعه کنیم؟ روی کلمه بهترین دکتر برای دیسک گردن کلیک کن تا بهت بگم 

چگونه با کنترل خشم مان اوقات خود و دیگران را تلخ نکنیم؟

◽️بعد از یک روز کاری سخت، خسته به خانه می آیید انتظار دارید در محیطی آرام، امن و پاکیزه کمی استراحت کنید. به محض ورود به خانه در جا خشک تان می زند، انگار زلزله شده است.
 وقتی آرام هستید به رفتارتان فکر کنید؛ چه چیز باعث شد چنین از کوره در روید؟ به چرایی و چگونگی آن فکر کنید. بر عهده گرفتن این مسئولیت اولین گام به سوی تغییر مثبت است.

◽️سیگنال های اولیه بروز خشم را بشناسید: ضربان قلب، عضلات منقبض شده، مشت‌های گره شده یا بلند کردن صدا؛ این هشدارها یعنی که خطر نزدیک است؛ یک قدم به عقب برگردید!

 

با چقدر پول میشه خونه رو هوشمند کرد؟ روی قیمت تجهیزات هوشمندسازی ساختمان کلیک کن  

بوی بدن نشان دهنده چه بیماری‌هایی است؟

◽️اگرچه داشتن بوی بدن طبیعی است، اما برخی از انواع بوی بدن ممکن است نشان دهنده یک بیماری زمینه ای باشد. به عنوان مثال، بیماری کبد و بیماری کلیوی ممکن است باعث شود بوی بدن شما شبیه آمونیاک (سفیدکننده) شود. 

◽️بوی بدن با بوی میوه ممکن است نشانه دیابت باشد. یک اختلال ژنتیکی نادر به نام تری متیل آمینوریا ممکن است باعث ایجاد بوی قوی و ماهی در بدن شما شود.

 

اگر بدنبال بهترین متخصص مغز و اعصاب هستی روی کلمه بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران کلیک کن 

در تابستان دور چای و قهوه را خط بکشید!

◽️در روزهای گرم سال به ویژه این روزهایی که در حال سپری کردن آن هستیم در صورت حضور در خارج از خانه و زیر نور آفتاب و تعریق زیاد باید به طور جدی از خوردن قهوه و چای خودداری کنیم.

◽️دمنوش‌ها، انواع و اقسام آبمیوه‌های بدون شکر  عرقیجات سنتی و هر نوشیدنی که مدر نباشد را باید به جای چای و قهوه مصرف کرد، البته باید به این نکته توجه کرد که این نوشیدنی‌ها نیز باید با دمای مناسب و خنک استفاده شوند.

 

ساختمان هوشمند چه امکاناتی داره؟ روی هوشمندسازی ساختمان کلیک کن

با این شربت از گرمازدگی خود جلو‎گیری کنید

◽️کارشناس گیاهان دارویی شربت خاکشیر را بهترین دارو برای جلوگیری از گرمازدگی دانست و گفت: نوشیدنی های گیاهی خاکشیر، تخم ریحان، سکتجبین، تخم‌شربتی و شربت های طبع سرد همچون آلبالو برای جلوگیری از گرمازدگی و کم‌آبی بدن بسیار مفید و تاثیرگذار است.

◽️دوش آب ولرم برای ریکاوری بدن و شربت آبلیمو برای درمان گرمازدگی بهترین راهکار است و همچنین مصرف میوه های تابستانی و هندوانه برای تامین آب بدن توصیه می‌شود.

 

اگر بدنبال بهترین متخصص مغز و اعصاب هستی روی کلمه بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران کلیک کن